- 1. Czy wynajmując auto konieczne jest wpłacenie kaucji zabezpieczającej?Nie pobieramy kaucji za wynajem aut. W przypadku gdy Klient nie ma obywatelstwa w Polsce, pobieramy kaucje w wysokości do 1500 zł za samochody z segmentu B, C, C+Kombi, C+Automat, Crossover+Automat, D+Automat, SUV, SUV+Automat, M, P, R, R+Automat. W przypadku segmentu Premium - kaucja pobierana jest zawsze w wysokości 3000 zł.
- 2. Jak rozwiązywana jest sprawa paliwa i tankowania aut?Samochód należy zwrócić z takim samym stanem paliwa z jakim wynajmujący go otrzyma.
- 3. Jaki jest warunek wynajmu auta i limit wiekowy?Warunkiem wynajmu auta jest ukończenie 21 lat oraz posiadanie prawo jazdy od co najmniej roku.
- 4. Jakie dokumenty są potrzebne, aby wynająć samochód?Wymagane jest prawo jazdy, potwierdzające uprawnienia do kierowania samochodem, jak również drugi dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport.
- 5. Czy można wynająć samochód posiadając prawo jazdy innego kraju?Ważność praw jazdy w Polsce regulują przepisy unijne dla wszystkich krajów UE i przepisy Konwencji Wiedeńskiej dla pozostałych krajów. Posiadacze innego niż wymienione w wyżej opisanych dyrektywach, winni przedstawić międzynarodowe prawo jazdy.
- 6. Czy podstawicie auta na lotniska?Tak. To klient decyduje gdzie odbierze auto, podstawiamy auta na terenie całej Polski, zarówno na lotniska, dworce, jak i pod wskazany przez klienta adres.
- 7. Ile kosztuje wynajem samochodu w CarFree?Dokonując rezerwacji samochodu poprzez formularz na stronie internetowej od razu widzą Państwo jaki jest całkowity koszt rezerwacji.
- 8. Czy samochody firmy CarFree są ubezpieczone?Tak, wszystkie samochody w naszej firmie posiadają niezbędne ubezpieczenia AC/OC/ASSISTANCE.
- 9. Czy jest limit kilometrów?Nie ma limitu kilometrów w przypadku rezerwacji krótkookresowych do 30 dni. Limit kilometrów obowiązuje w przypadku wynajmu średnioterminowego od minimum miesiąca. Standardowo jest to 3000 km, na życzenie klienta limit jest zwiększany.
- 10. Jaki jest koszt podstawienia auta?Przy wynajmie do 3 dni opłata dodatkowa wynosi wynosi 160 PLN. Od 3 dni odbiór na lotniskach, jak również w naszych biurach jest darmowy. Cena podstawienia w innych miejscach jest uzależniona od okresu trwania rezerwacji. Do rezerwacji doliczana jest opłata przygotowawcza w wysokości 50 PLN.
- 11. Jak wygląda odbiór auta?Przed odbiorem nasz przedstawiciel kontaktuje się telefonicznie z klientem celem ustalenia miejsca przekazania. Posiada on zarówno gotową umową, jak i protokół przekazania pojazdu. Wynajmujący podpisuje w/w dokumenty w trakcie przekazania pojazdu.
- 12. Czy można wypożyczyć fotelik dla dziecka?Tak. W ofercie posiadamy akcesoria, które mogą być przydatne w trakcie podróży, zarówno GPS, jak i foteliki dla dzieci w różnych przedziałach wagowych.
- 13. Jak mogę opłacić swoją rezerwacje?Rezerwacje można opłacić na 3 sposoby, za pomocą:
- karty płatniczej bądź kredytowej podczas odbioru aut
- portalu "Przelewy 24", funkcja ta jest dostępna w panelu klienta - 14. Czy auto może prowadzić inna osoba niż wynajmujący?Oczywiście tak, pod warunkiem ukończenia minimum 21 lat oraz posiadania prawa jazdy minimum rok. W tym celu, w momencie rezerwacji online lub telefonicznie, trzeba zgłosić dodatkowego kierowcę. Dokument należy okazać w momencie odbioru pojazdu wraz z osoba wynajmującą.
- 15. Czy można wyjechać poza granice Polski?Tak. Można tylko i wyłącznie do krajów Unii Europejskiej. Warunkiem wyjazdu poza granice Polski jest zaznaczenie podczas rezerwacji online opcji "wyjazd poza granice kraju" lub zgłoszenie telefonicznie pod numerem +48794500550, nie później niż 24h przed odbiorem pojazdu. W przypadku wyjazdu poza granicę kraju wymagana jest kaucja obowiązująca w danym segmencie. Kaucję można znieść wykupując pakiet ochrony Europa. W przypadku segmentów, w których kaucja zawsze występuje, możliwości jej zniesienia nie ma.
- 16. Co należy zrobić gdy doszło do kolizji i jakie koszty ponosi wynajmujący?Należy zabezpieczyć pojazd. Użytkownik auta jest zobowiązany do jak najszybszego skontaktowania się z wynajmującym oraz wezwania policji na miejsce zdarzenia. Aby uniknąć wysokich kosztów związanych z naprawą auta w ofercie posiadamy dodatkowe ubezpieczenie – zniesienie udziału w szkodzie, dzięki niemu klient nie jest obciążany kosztami naprawy.
- 17. Czy można przedłużyć wynajem auta?Tak. Należy o tym fakcie poinformować naszego konsultanta, nie później niż dzień przed końcem wskazanego w umowie okresu najmu. Warunkiem przedłużenia jest dokonanie z góry opłaty za dodatkowy okres najmu poprzez:
– przelewy online
– opłatę w placówce wynajmującego - 18. Co jeżeli po kolizji auto nie nadaje się do dalszej jazdy bądź uległo awarii?Należy skontaktować się z nami, a udzielimy niezbędnej pomocy. W przypadku kolizji, gdy auto jest niezdatne do dalszej jazdy, podstawiamy auto zastępcze.
Szanujemy Twoją prywatność i dbamy o ochronę Twoich danych osobowych. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu stosujemy pliki cookie. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz pliki cookie naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z plików cookie analitycznych, marketingowych i funkcjonalnych wymaga Twojej zgody. Klikając 'Akceptuj wszystko powyższe', wyrażasz zgodę na ich używanie. Jeśli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij 'Zmień swoje preferencje'. Pamiętaj, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzieloną zgodę, zmieniając ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce internetowej lub w ustawieniach serwisu
Przetwarzanie Twoich danych osobowych związane z korzystaniem z plików cookie w celach wyżej wymienionych jest prowadzone przez CarFree sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-677), ul. Cybernetyki 5, będącego administratorem danych. W niektórych przypadkach administratorami danych mogą być również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje na temat korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie oraz przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym dotyczące Twoich uprawnień, zawarte są w naszej Polityce prywatności.