FAQ

Poniżej prezentujemy listę najczęściej zadawanych pytań


  1. 1. Czy wynajmując auto konieczne jest wpłacenie kaucji zabezpieczającej?
    Nie pobieramy kaucji za wynajem aut. W przypadku gdy Klient nie ma obywatelstwa w Polsce, pobieramy kaucje w wysokości 1500 zł za samochody z segmentu B, C, C+Kombi, C+Automat, Crossover+Automat, D+Automat, SUV, SUV+Automat, M, P, R, R+Automat.
     W przypadku segmentu Premium - kaucja pobierana jest zawsze w wysokości 3000 zł.
  2. 2. Jak rozwiązywana jest sprawa paliwa i tankowania aut?
    Samochód należy zwrócić z takim samym stanem paliwa z jakim go otrzymasz.
  3. 3. Jaki jest warunek wynajmu auta i limit wiekowy?
    Warunkiem wynajmu auta jest ukończenie 21 lat oraz, prawo jazdy od co najmniej roku.
  4. 4. Jakie dokumenty są potrzebne, aby wynająć samochód?
    Wymagane jest prawo jazdy potwierdzające uprawnienia do kierowania samochodem jak również drugi dokument tożsamości: dowód osobisty lub paszport.
  5. 5. Czy można wynająć samochód posiadając prawo jazdy innego kraju?
    Ważność praw jazdy w Polsce regulują przepisy unijne dla wszystkich krajów UE i przepisy Konwencji Wiedeńskiej dla pozostałych krajów. Posiadacze innego niż wymienione w wyżej opisanych dyrektywach, winni przedstawić międzynarodowe prawo jazdy.
  6. 6. Czy podstawicie auta na lotniska?
    Tak. To klient decyduje gdzie odbierze auto, podstawiamy auta w 18 miastach w Polsce, zarówno na Lotniska, dworce jaki pod wskazany przez klienta adres.
  7. 7. Ile kosztuje wynajem samochodu w CarFree?
    Dokonując rezerwacji samochodu poprzez formularz na stronie internetowej od razu widzą Państwo jaki jest całkowity koszt rezerwacji.
  8. 8. Czy samochody firmy CarFree są ubezpieczone?
    Tak, wszystkie samochody w naszej firmie, posiadają niezbędne ubezpieczenia AC/OC/NNW/ASSISTANCE.
  9. 9. Czy jest limit kilometrów?
    Nie ma limitu kilometrów w przypadku rezerwacji krótkookresowych do 30 dni. Limit kilometrów obowiązuje w przypadku wynajmu średnioterminowego od minimum miesiąca. Standardowo jest to 3000 km, na życzenie klienta limit jest zwiększany.
  10. 10. Jaki jest koszt podstawienia auta?
    Przy wynajmie do 3 dni opłata wynosi 80zł podstawienie/zwrot. Od 3 dni odbiór na lotniskach jak również w naszych biurach jest darmowy. Cena podstawienia w innych miejscach jest uzależniona od okresu trwania rezerwacji.
  11. 11. Jak wygląda odbiór auta?
    Przed odbiorem nasz przedstawiciel kontaktuje się telefonicznie z klientem celem ustalenia miejsca przekazania. Posiada on zarówno gotową umową jak i protokół przekazania pojazdu. Wynajmujący podpisuje w/w dokumenty w trakcie przekazania pojazdu.
  12. 12. Czy można wypożyczyć fotelik dla dziecka?
    Tak. W ofercie posiadamy akcesoria które mogą być przydatne w trakcie podróży, zarówno GPS, jaki i foteliki dla dzieci w różnych przedziałach wagowych.
  13. 13. Jak mogę opłacić swoją rezerwacje?
    Rezerwacje można opłacić na 3 sposoby za pomocą:
    - kartą płatniczą bądź kredytową podczas odbioru aut
    - portalu "Przelewy 24", funkcja ta jest dostępna w panelu klienta
  14. 14. Czy auto może prowadzić inna osoba niż wynajmujący?
    Oczywiście tak, pod warunkiem minimum 21 lat oraz posiadania prawa jazdy minimum rok. W tym celu w momencie rezerwacji online lub telefonicznie trzeba zgłosić dodatkowego kierowcę. Dokument okazać w momencie odbioru pojazdu wraz z osoba wynajmującą.
  15. 15. Czy można wyjechać poza granice Polski?
    Tak. Można tylko i wyłącznie do krajów Unii Europejskiej. Warunkiem Wyjazdu poza Granice Polski jest zaznaczenie podczas rezerwacji online wyjazd poza granice kraju lub telefonicznie pod numerem +48794500550 zgłoszenie nie później niż 24h przed odbiorem pojazdu.
  16. 16. Co należy zrobić gdy doszło do kolizji i jakie koszty ponosi wynajmujący?
    Należy zabezpieczyć pojazd. Użytkownik auta jest zobowiązany do jak najszybszego skontaktowania się z wynajmującym oraz wezwania policji na miejsce zdarzenia. Aby uniknąć wysokich kosztów związanych z naprawą auta w ofercie posiadamy dodatkowe ubezpieczenie – zniesienie udziału w szkodzie, dzięki niemu klient nie jest obciążany kosztami naprawy.
  17. 17. Czy można przedłużyć wynajem auta?
    Tak. Należy o tym fakcie poinformować naszego konsultanta nie później niż dzień przed końcem wskazanego w umowie okresu najmu. Warunkiem przedłużenia jest dokonanie z góry opłaty za dodatkowy okres najmu poprzez:
    – przelewy online
    – opłatę w placówce wynajmującego
  18. 18. Co jeżeli po kolizji auto nie nadaje się do dalszej jazdy bądź uległo awarii?
    Należy skontaktować się z nami a udzielimy niezbędnej pomocy. W przypadku kolizji gdy auto jest niezdatne do dalszej jazdy podstawiamy auto zastępcze.

NIE MA ODPOWIEDZI

NA TWOJE PYTANIE?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI DROGĄ MAILOWĄ,
BĄDŹ ZA POMOCĄ INFOLINII: +48 794 500 550

napisz do nas

Czekamy na Ciebie w 114 lokalizacjach w całej Polsce

więcej

Skontaktuj się z CarFree
X

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce prywatności..

(+48) 794 500 550
rozpocznij chat