Aktualności

2024-02-09

 

Przejazd na czerwonym świetle - jaki mandat za przejazd na czerwonym?

2024-02-09
Przejazd na czerwonym świetle - jaki mandat za przejazd na czerwonym?

Przejazd na czerwonym świetle to wykroczenie, które może okazać się wręcz tragiczne w skutkach – może stanowić poważne zagrożenie dla samego kierowcy i innych uczestników ruchu drogowego. Nie powinno więc dziwić, że kary za to przewinienie są wysokie. Kierowcy, którzy zignorują czerwone światło, narażeni są na coraz wyższe mandaty. Najwyższa kwota mandatu sięga w 2025 roku nawet 30 tys. zł. Co więcej, policja wcale nie musi być świadkiem takiego wykroczenia. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jakiej wysokości mandat za przejazd na czerwonym świetle możesz dostać, przeczytaj poniższy artykuł. Zebraliśmy w nim najważniejsze informacje.

Jaka kara za przejazd na czerwonym? / fot. Canva.com

Mandat za czerwone światło – dlaczego obowiązuje w 2025 r.?

Chyba każdemu zdarzyło się przejechać na czerwonym świetle. Zwykle tłumaczymy to roztargnieniem bądź pośpiechem i robimy to w celu uniknięcie kary, jednak to nas przed nią nie uchroni. Czasem jest to po prostu wynik niewielkiego skrzyżowania – wtedy łatwiej zignorować przepisy drogowe. Dlaczego mandat za czerwone światło jest tak ważny? Każdego roku z powodu ignorowania tego przepisu ginie kilkanaście osób, a kilkaset zostaje rannych. Konsekwencje tego jednego z najpoważniejszych wykroczeń mogą być bardzo poważne. Takim zachowaniem zostaje zaburzona płynność ruchu i każdy uczestnik ruchu drogowego znajdujący się w pobliżu jest zagrożony – niezależnie od tego, czy to pasażer, drugi kierowca, rowerzysta czy pieszy, który w takim wypadku najczęściej ma zielone światło.

Czy przejazd na czerwonym świetle jest już przestępstwem? Nie, według przepisów prawa zignorowanie czerwonego światła jest wykroczeniem. Kierowca, który nie dostosował się do sygnału drogowego, podlega karze grzywny. Do przewinienia związanego z sygnalizatorem świetlnym może dojść na trzy sposoby.

Przejazd na czerwonym świetle – kiedy kontrola ruchu drogowego może zwrócić nam uwagę?

Pierwszą sytuacją, którą nazwiemy wykroczeniem to przejazd na żółtym świetle. Owszem, taki manewr jest dozwolony, ale nie w ostatniej chwili. Szczególnie jeśli chodzi o skrzyżowania. Wtedy możemy przejechać światła wyłącznie wtedy, kiedy jesteśmy już na tyle blisko sygnalizatora i nie możemy zatrzymać samochodu bez gwałtownego hamowania, które byłoby niebezpieczne dla samochodów jadących z tyłu. Czasami chęć uniknięcia przejazdu na czerwonym świetle powoduje gwałtowne hamowanie, co jest równie niebezpieczne. W takiej sytuacji kierowca w przypadku kontroli drogowej może uniknąć mandatu za przejechanie na czerwonym świetle, ale naraża się na karę za spowodowanie zagrożenia na drodze. Jeśli kierujący pojazdem dojeżdżając do sygnalizatora świetlnego minie go, gdy świeci się czerwone światło, wtedy świadomie naraża zdrowie swoje i innych. W takim przypadku nałożenie mandatu i punktów karnych nie podlega wątpliwości. Złamaliśmy przepisy drogowe z premedytacją. W momencie, w którym jeszcze dodatkowo spowodujemy kolizję lub wypadek drogowy, grozi to znacznie gorszymi konsekwencjami. 

Ile zapłacimy za przejazd, kiedy pali się czerwone światło?

Stało się, przejechałeś na czerwonym świetle i nie wiesz, jakiej wysokości mandatu się spodziewać. Zgodnie z obecnym taryfikatorem za takie przekroczenie zapłacimy 500 zł i dostaniemy 15 punktów karnych. W związku z zagrożeniem, jakie możemy spowodować, cena ta wcale nie jest wysoka. Natomiast taka liczba punktów karnych powoduje, że zatrzymany kierowca będzie od tego momentu bardziej uważał na drodze, żeby nie narazić się na utratę prawa jazdy. Jeśli to wykroczenie połączy się z kolizją drogowągrozi nam grzywna do 1500 zł. Jeśli kierowca jest recydywistą, czyli popełnił to samo wykroczenie drugi raz w ciągu dwóch lat, może dostać mandat w wysokości 4000 zł. Przeczytaj, po jakim przychodzi mandat z fotoradaru

Co więcej, policjant z kontroli ruchu drogowego może stwierdzić o znaczącym przekroczeniu przepisów, sprawa jest kierowana do sądu. Ten, jeśli orzeknie o naszej winie, może nałożyć na nas karę grzywny nawet do 30 000 zł. 

Mandat za przejazd na czerwonym świetle możemy dostać nie tylko podczas kontroli ruchu drogowego, lecz także w kilku innych przypadkach. Sam Inspektorat Transportu drogowego kontroluje ruch przez 23 rejestratory przejazdu na czerwonym świetle. Są one rozsypane po całej Polsce. Najczęściej mają postać żółtej kamery, która jest zamontowana na maszcie sygnalizacji świetlnej, a także na wprost niego. Dodatkowo policja zwraca także uwagę na nagrania z monitoringu miejskiego. Co prawda ma on za zadanie pilnować porządku publicznego, jednak może pomóc, kiedy trzeba rozstrzygnąć o winie. Dobrymi strażnikami są też inni kierowcy. Jeśli posiadają oni zamontowane kamery, mogą zgłosić zauważone zdarzenie razem z nagraniem na komisariacie policji. Dowiedz się również, jak wysoki jest mandat za brak przeglądu

Brak współpracy z sygnalizacją świetlną – czym może skończyć się gwałtowne hamowanie?

Kary za przejazd na czerwonym świetle nakłada nie tylko policja, lecz także CANARD (Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym) – jednostka Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego. W tym drugim przypadku procedura wygląda nieco inaczej. Zdjęcie pojazdu ze zdarzenia zjawia się w Centralnym Systemie Przetwarzania, a później Centralna Ewidencja Pojazdów ustala właściciela, który w następnym kroku dostaje wezwanie i oświadczenie do wypełnienia. Właściciel natomiast ma trzy możliwości do wyboru. Może przyznać się do winy i przyjąć lub odmówić przyjęcia mandatu, może wskazać kierowcę, któremu powierzył pojazd bądź może zataić dane takiej osoby i tym samym przyjąć mandat za niewskazanie. Kiedy CANARD otrzyma odpowiedź, w zależności od oświadczenia, wysyła mandat, kieruje sprawę do sądu bądź przesyła oświadczenie wskazanej w nim osobie.

Jaki mandat za przejazd kolejowy na czerwonym świetle, a jaki za przejście na nim?

Przejazd przez tory na czerwonym świetle jest znacznie surowiej karany niż to samo przewinienie popełnione na drodze. Jeśli, mimo zakazu wjazdu, wjedziemy za sygnalizator, grozi mandat w wysokości 2000 zł i 15 punktów karnych. Taka kara zostanie na nas nałożona również wówczas, kiedy znajdziemy się na przejeździe kolejowym, kiedy po drugiej stronie nie ma miejsca do kontynuowania jazdy bądź kiedy wjedziemy na przejazd podczas podnoszenia zapór. Warto nadmienić, że w przypadku recydywisty kara grzywny wzrasta do 4000 zł.

Sygnalizacja świetlna oprócz pojazdów poruszających się na drodze dotyczy również pieszych. Jeśli w ten sposób dołączamy do ruchu drogowego, również musimy liczyć się z dotkliwymi opłatami za nieprzestrzeganie przepisu zatrzymania na czerwonym świetle. Jeśli dodatkowo wymusimy tym zachowaniem gwałtowne hamowanie nadjeżdżającego samochodu, możemy zapłacić nawet ponad 1000zł. Wysokość mandatu zależy od policjanta i jego interpretacji danego zdarzenia. Musimy pamiętać, że pieszego w zestawieniu z samochodem nie chroni tak naprawdę nic. 

przejazd_kolejowy_z_czerwonym_swiatlem-prill-canva.webp

Czy istnieje wyjątek, kiedy kierowcy przejeżdżają na czerwonym świetle zgodnie z prawem?

Zasadniczo przejazd na czerwonym świetle jest zabroniony i grozi za niego surowy mandat. Jednak prawo przewiduje sytuacje, w których taki manewr nie tylko jest dozwolony, ale wręcz wymagany – o ile odbywa się w sposób bezpieczny i nie prowadzi do utrudnienia ruchu. Kierowcy powinni znać te wyjątki, by w razie potrzeby zachować się zgodnie z przepisami.

Pierwszy wyjątek dotyczy sytuacji, w której ruchem kieruje uprawniona osoba – np. policjant, żołnierz Żandarmerii Wojskowej, funkcjonariusz Straży Granicznej lub pracownik służby drogowej. W takiej sytuacji sygnały świetlne tracą znaczenie, a kierowca musi stosować się do poleceń wydawanych przez osobę kierującą ruchem.

Drugi wyjątek pojawia się wtedy, gdy samochód osobowy znajduje się na trasie przejazdu pojazdu uprzywilejowanego – np. karetki, radiowozu czy wozu strażackiego – i musi zjechać z drogi, by umożliwić mu przejazd. Nawet jeśli wymaga to przejazdu na czerwonym świetle, kierowca może to zrobić, o ile zachowa ostrożność i nie stworzy zagrożenia.

Trzeci przypadek to dobrze znana zielona strzałka. Jeśli na sygnalizatorze zapali się zielona strzałka w prawo lub w lewo, kierowca może skręcić w podanym kierunku mimo czerwonego światła – pod warunkiem, że najpierw zatrzyma się przed sygnalizatorem, upewni się, że droga jest wolna i nie wjedzie na skrzyżowanie gwałtownie. Zignorowanie obowiązku zatrzymania się przy zielonej strzałce może zostać uznane za wykroczenie.

W każdej z powyższych sytuacji decyzja o przejeździe musi być przemyślana. Nawet jeśli prawo dopuszcza taki manewr, kierowca nadal odpowiada za jego bezpieczne wykonanie. W przeciwnym razie może dojść do kolizji lub poważniejszego incydentu, a wtedy tłumaczenie się "wyjątkiem" nie uchroni przed konsekwencjami.

Jak się zachować, gdy na skrzyżowaniu miga żółte światło?

Gdy na skrzyżowaniu miga żółte światło, kierujący pojazdem powinien przede wszystkim zwolnić i zachować szczególną ostrożność. To sygnał ostrzegawczy, który informuje o zmianie trybu działania sygnalizacji świetlnej, najczęściej w godzinach nocnych lub przy awarii systemu. Migające żółte światło nie oznacza, że można jechać bez zastanowienia – przeciwnie, wymaga ono większego skupienia i samodzielnego odczytania pierwszeństwa z oznakowania poziomego oraz znaków drogowych ustawionych przy skrzyżowaniu. W takiej sytuacji nie działa automatyczna regulacja ruchem, więc kierowca musi dostosować się do ogólnych zasad ruchu drogowego. Jeżeli przy skrzyżowaniu znajduje się znak „ustąp pierwszeństwa” lub „stop”, należy się do niego bezwzględnie zastosować. Jeśli nie ma żadnego oznakowania, obowiązują zasady pierwszeństwa prawej ręki. Przy migającym żółtym świetle szczególnie ważne jest zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim uczestnikom ruchu – pieszym, rowerzystom i innym pojazdom. Nie należy wymuszać pierwszeństwa ani przyspieszać przejazdu. Tego typu sygnalizacja to przypomnienie, że obowiązkiem każdego kierowcy jest ostrożność i umiejętność podejmowania odpowiedzialnych decyzji na drodze.

Czy zawsze można wjeżdżać na skrzyżowanie na zielonym świetle?

Dla niektórych może być to zaskoczenie, ale nie zawsze zielone światło oznacza swobodny przejazd. Są przypadki, w których mimo takiego koloru światła, trzeba się zatrzymać. Na przykład zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym kierowca nie może wjechać na skrzyżowanie na zielonym świetle, gdy na nim lub za nim nie ma miejsca do kontynuowania jazdy. Dodatkowo nawet na zielonym świetle nie możemy wjechać, gdy utrudniłoby to opuszczenie jezdni pieszym bądź rowerzystom oraz gdy warunki na drodze nie pozwalają na opuszczenie skrzyżowania przed zapaleniem się zielonego światła.

 Co z ubezpieczeniem w przypadku zignorowania czerwonego światła?

Jeśli już dojdzie do przewinienia i przejedziemy na czerwonym świetle, może pojawić się pytanie, co z ubezpieczeniem samochodu. Czy możemy liczyć na to, że jakąś część kwoty zapłaci ubezpieczyciel? Kolizja drogowa powiązana ze złamaniem przepisów wcale nie wypłaty odszkodowania. Jeśli mamy wykupione ubezpieczenie OC, mamy na to duże szanse. Wszelkie szkody doznane zarówno na mieniu, jak i na osobie, zostaną zrekompensowane poszkodowanemu. Takie ubezpieczenie jednak nie pokryje szkód sprawcy kolizji. W przypadku ubezpieczenia AC sami ustalamy warunki umowy przy jej podpisywaniu, natomiast zwykle towarzystwa pokrywają szkody nawet w momencie, gdy złamaliśmy przepisy ruchu drogowego.

Zignorowanie czerwonego światła staje się równoznaczne z tym, że automatycznie stajemy się sprawcami kolizji drogowej, stłuczki czy wypadku, dlatego ubezpieczyciel najczęściej wypłaca odszkodowanie wyłącznie poszkodowanemu. 

Sprawdź również: samochód zastępczy z OC sprawcy

Gdzie są kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle?

Przejazd na czerwonym świetle to jedno z najniebezpieczniejszych wykroczeń drogowych. Może doprowadzić do poważnych wypadków z udziałem pieszych, rowerzystów i innych uczestników ruchu. Dlatego w całej Polsce działa coraz więcej rejestratorów przejazdu, które wykrywają takie zachowanie kierowcy. Obecnie jest ich 44, z czego 23 aktywnie monitoruje ruch. W planach jest rozszerzenie tej liczby do 50.

Jak wygląda rejestrator przejazdu na czerwonym świetle?
To żółta kamera zamontowana najczęściej na maszcie sygnalizacji świetlnej lub nieco dalej – na wprost skrzyżowania. Urządzenia te rejestrują moment, w którym auto wjeżdża za sygnalizator, mimo że pali się czerwone światło. Dodatkowo mierzą prędkość i analizują, czy kierowca miał możliwość zatrzymania się przed skrzyżowaniem. Dzięki temu można ukarać kierowcę, który stworzył rażące zagrożenie bezpieczeństwa.

Gdzie należy zachować szczególną ostrożność?
Kamery rejestrujące przejazd na czerwonym świetle znajdują się głównie:

  • na skrzyżowaniach o dużym natężeniu ruchu,

  • przy przejazdach kolejowych,

  • na obwodnicach mniejszych miejscowości,

  • na drogach krajowych i wojewódzkich.

To miejsca, w których łatwo o błąd, zwłaszcza przy trudnych warunkach pogodowych. Gdy pada deszcz lub śnieg, droga hamowania się wydłuża. Kierowca może przejechać skrzyżowanie „na żółtym świetle”, które już w momencie wjazdu zmieniło się na czerwone. Taka sytuacja również może zostać zarejestrowana przez urządzenia.

Przykładowe lokalizacje kamer w Polsce:

  • Polkowice (ul. Legnicka / ul. Kopalniana),

  • Zgierz (al. Armii Krajowej / ul. Długa),

  • Jabłonna (ul. Modlińska / Brzozowa),

  • Olkusz (DK94 / ul. Pakuska),

  • Stalowa Wola (ul. Jana Pawła II / KEN),

  • Pyskowice (ul. Mickiewicza / ul. Toszecka),

  • Komorniki (ul. Daimlera-Magazynowa / ul. Poznańska).

To tylko część z listy. Rejestratory przejazdu pojawiają się w całej Polsce i coraz trudniej je przeoczyć. Ich zadaniem jest nie tylko rejestracja wykroczeń drogowych, ale przede wszystkim zwiększenie bezpieczeństwa i zmniejszenie liczby wypadków.

Wniosek?
Nie warto ryzykować. Lepiej zachować szczególną ostrożność przed sygnalizatorem niż tłumaczyć się później z wykroczenia, które mogło skończyć się tragicznie.

Wykroczenie a przestępstwo drogowe w kontekście przejazdu na czerwonym świetle

Przejazd na czerwonym świetle to poważne naruszenie przepisów ruchu drogowego. Jednak nie zawsze oznacza ono przestępstwo. W polskim prawie najczęściej traktowane jest jako wykroczenie. Kluczowe znaczenie ma tutaj kontekst zdarzenia – czyli to, czy kierowca stworzył realne zagrożenie dla uczestników ruchu.

Czym jest wykroczenie drogowe?
Wykroczenie to naruszenie przepisów, które nie prowadzi bezpośrednio do szkody. W przypadku przejazdu na czerwonym świetle oznacza to zignorowanie znaków drogowych i sygnału świetlnego bez dodatkowych skutków. Kara za takie przewinienie to:

  • mandat w wysokości 500 zł,

  • 15 punktów karnych,

  • możliwa grzywna do 1500 zł w przypadku kolizji.

Kiedy przejazd na czerwonym świetle staje się przestępstwem?
Jeśli w wyniku zignorowania obowiązku zatrzymania dojdzie do kolizji, uszczerbku na zdrowiu lub śmierci – sytuacja zmienia się diametralnie. Mamy wtedy do czynienia z przestępstwem, a sprawca może odpowiadać przed sądem. Przykład? Kierowca przejeżdża na czerwonym i potrąca pieszego na pasach – to już nie wykroczenie, ale przestępstwo z art. 177 kodeksu karnego.

Co wpływa na ocenę sytuacji?
Policja lub sąd analizują:

  • zachowanie kierowcy,

  • zapis z urządzenia rejestrującego przejazd,

  • obecność innych uczestników ruchu,

  • skutki zdarzenia (np. uszkodzenie pojazdu, obrażenia).

Ważne:
Nawet jeśli kierowca nie spowoduje wypadku, ale jego manewr uznany zostanie za rażące naruszenie przepisów, sprawa może trafić do sądu. Kara może wtedy wynieść nawet 30 000 zł grzywny.

Statystyki wypadków związanych z przejazdem na czerwonym świetle

Złamania przepisów ruchu drogowego na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną są jedną z najczęstszych przyczyn poważnych wypadków. Przejazd na czerwonym świetle to nie tylko ryzyko mandatu, ale przede wszystkim realne zagrożenie dla życia i zdrowia uczestników ruchu.

Ile wypadków powodują kierowcy ignorujący czerwone światło?
Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że co roku dochodzi do kilkuset wypadków, których bezpośrednią przyczyną jest przejazd na czerwonym świetle. Tylko w 2023 roku odnotowano ponad 300 takich zdarzeń. W ich wyniku zginęło ponad 40 osób, a setki zostały ranne.

Kim są sprawcy?
W większości przypadków to kierujący pojazdem osobowym. Tłumaczą swoje zachowanie pośpiechem, nieuwagą lub błędną oceną sytuacji. Czasem decydują się na przejazd na żółtym świetle, które w momencie wjazdu na skrzyżowanie zmienia się już na czerwone. W takiej sytuacji również może dojść do rejestracji wykroczenia i - co gorsza - do tragedii.

Najwięcej tego typu zdarzeń ma miejsce:

  • w godzinach szczytu (7:00–9:00 oraz 15:00–18:00),

  • przy złych warunkach pogodowych,

  • na dużych skrzyżowaniach w miastach,

  • na drogach krajowych i wojewódzkich.

To chwile, w których ruch jest wzmożony, a kierowcy są zestresowani lub rozproszeni. Zdarza się, że kierowca nie zauważy zmiany świateł, bo skupia się na korku lub telefonie.

Co dzieje się po chwili popełnienia wykroczenia?
Jeśli skrzyżowanie objęte jest monitoringiem lub działa tam urządzenie rejestrujące przejazd, kierowca nie uniknie odpowiedzialności. Otrzyma wezwanie, a po analizie materiału może zostać ukarany mandatem i punktami karnymi. W przypadku kolizji - sprawa trafi do sądu.

Z CarFree zawsze jesteś ubezpieczony!

Wypożyczalnia samochodów CarFree zapewnia samochody z podstawowymi ubezpieczeniami, więc jeżeli korzystasz z naszej usługi wynajmu samochodu, nie musisz się o to martwić. Co więcej, przy rezerwacji możemy wybrać usługę dodatkową w postaci samochodu zastępczego, w związku z czym możemy czuć się bezpiecznie w przypadku niebezpiecznych sytuacji na drodze. Wynajęcie auta to również pewność, że samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym.  Jeśli ważny jest dla Ciebie czas, lepiej nie szczędzić go na przejeżdżaniu na czerwonym świetle, ale na skorzystaniu z usługi wynajmu samochodu. Zrobisz to bez wychodzenia z domu, wystarczy zajrzeć na naszą stronę i wypełnić formularz, a samochód zostanie podstawiony w wyznaczone przez Ciebie miejsce. Wszystko to na przejrzystych warunkach umowy i bez pobierania kaucji z naszej strony. 

Mandat za przejazd na czerwonym świetle - najczęściej zadawane pytania w 2025 roku:

Jaki mandat za czerwone światło z kamery?

Mandat z kamery za przejazd na czerwonym świetle wynosi 500 zł i 15 punktów karnych. W przypadku recydywy kwota może wzrosnąć nawet do 4000 zł.

Ile wynosi mandat za przejechanie na czerwonym świetle?

Standardowa kara w 2025 roku to 500 zł i 15 punktów karnych. Jeśli dojdzie do kolizji, grzywna może wynieść do 1500 zł.

Jak uniknąć mandatu za przejazd na czerwonym świetle?

Najlepiej po prostu się zatrzymać. Jeśli wjazd na czerwonym był konieczny (np. z polecenia policjanta), warto zebrać dowody i świadków.

Jak odwołać się od mandatu za przejazd na czerwonym świetle?

Można odmówić przyjęcia mandatu na miejscu lub złożyć pisemne odwołanie do sądu w ciągu 7 dni. Warto przedstawić dowody (np. nagranie), które potwierdzą wersję kierowcy.

Po jakim czasie przychodzi mandat za przejazd na czerwonym świetle?

Mandat z fotoradaru lub rejestratora zwykle przychodzi w ciągu kilku tygodni. Maksymalny termin to 180 dni od chwili popełnienia wykroczenia.

Ile punktów za wjechanie na czerwonym świetle?

Za przejazd na czerwonym świetle kierowca otrzymuje 15 punktów karnych. To najwyższy wymiar punktów za jedno wykroczenie drogowe.

Jak uniknąć mandatu za czerwone światło?

Przede wszystkim warto zachować ostrożność i obserwować zmieniające się światła. W razie wątpliwości - lepiej zahamować niż ryzykować.

Czy można stracić prawo jazdy za przejazd na czerwonym świetle

Tak, jeśli kierowca przekroczy limit punktów karnych (24 lub 20 dla młodych kierowców), może stracić prawo jazdy. Utrata dokumentu grozi także, gdy przejazd spowoduje wypadek.

Data aktualizacji artykułu: 23.04.2025

Gdzie na majówkę w Polsce?
2025-03-11

Gdzie na majówkę w Polsce?

Długi majowy weekend to jeden z najbardziej wyczekiwanych okresów w roku. Pierwsze cieplejsze dni i przyroda budząca się do życia zachęca do spędzania czasu na zewnątrz i odkrywania nowych miejsc. Jest to więc idealny moment na to, aby zrobić sobie przerwę od codziennych obowiązków i wyruszyć choćby na kilkudniowy wyjazd. Gdzie na majówkę w Polsce warto pojechać?


Przebita lub pęknięta opona w samochodzie - co robić?
2025-03-10

Przebita lub pęknięta opona w samochodzie - co robić?

Przebita opona to jedno z najczęstszych uszkodzeń, z jakimi mogą zmagać się kierowcy. Choć nowoczesne opony są coraz bardziej odporne na uszkodzenia, nadal nie są niezniszczalne. Sprawdź, jak postępować, by uniknąć większych uszkodzeń i kiedy konieczna jest profesjonalna naprawa koła.


 
Logo
  • Instagram
  • Facebook
CarFree Sp. z o.o.

NIP: 521 369 56 26

REGON: 361388616

Infolinia 24/7
Obsługa rezerwacji
Dział marketingu
Biuro obsługi klienta
Dział księgowości
Wynajem średnioterminowy (od 30 dni)
Klauzula informacyjna

Szanujemy Twoją prywatność i dbamy o ochronę Twoich danych osobowych. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu stosujemy pliki cookie. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz pliki cookie naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z plików cookie analitycznych, marketingowych i funkcjonalnych wymaga Twojej zgody. Klikając 'Akceptuj wszystko powyższe', wyrażasz zgodę na ich używanie. Jeśli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij 'Zmień swoje preferencje'. Pamiętaj, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzieloną zgodę, zmieniając ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce internetowej lub w ustawieniach serwisu

Przetwarzanie Twoich danych osobowych związane z korzystaniem z plików cookie w celach wyżej wymienionych jest prowadzone przez CarFree sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-677), ul. Cybernetyki 5, będącego administratorem danych. W niektórych przypadkach administratorami danych mogą być również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje na temat korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie oraz przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym dotyczące Twoich uprawnień, zawarte są w naszej Polityce prywatności.

Czytaj treść polityki prywatności

Poniżej możesz ustawić swoje preferncje dotyczące polityki plików cookies.


Ustawienia ciasteczek

Szanujemy Twoją prywatność i dbamy o ochronę Twoich danych osobowych. W celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu stosujemy pliki cookie. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz pliki cookie naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Korzystanie z plików cookie analitycznych, marketingowych i funkcjonalnych wymaga Twojej zgody. Klikając 'Zaakceptuj wszystkie', wyrażasz zgodę na ich używanie. Jeśli nie wyrażasz zgody na korzystanie przez nas z plików cookie innych niż niezbędne pliki cookie, prosimy kliknij 'Odrzuć wszystkie'. Jeśli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij 'Zarządzaj cookies'. Pamiętaj, że masz prawo w dowolnym momencie wycofać udzieloną zgodę, zmieniając ustawienia plików cookie w swojej przeglądarce internetowej lub w ustawieniach serwisu

Przetwarzanie Twoich danych osobowych związane z korzystaniem z plików cookie w celach wyżej wymienionych jest prowadzone przez CarFree sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-677), ul. Cybernetyki 5, będącego administratorem danych. W niektórych przypadkach administratorami danych mogą być również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje na temat korzystania przez nas i naszych partnerów z plików cookie oraz przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym dotyczące Twoich uprawnień, zawarte są w naszej Polityce prywatności.


 
(+48) 794 500 550
rozpocznij chat